Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá 8,00 - 16,00 hod
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 001,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
06.10.2020
Na fakturu se splatností
Na fakturu se splatností - státním institucím a organizacím lze poskytnout splatnost vystavených daňových dokladů na úhradu kupní ceny. číst celé
23.02.2020
NÁKUP DROGERIE
  Výhodný nákup drogerie na našem Eshopu - dopravíme až do Vaší restaurace či kanceláře -         číst celé
21.03.2019
Potisk dortových krabic
Potiskneme dortové krabice vaším logem. Všechny ceny potisku  kalkulujeme individuálně na základě vašich požadavků.  Můžeme vám zajistit potisknout n... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Chci zasílat newsletter

Vyplňte a my vás budeme informovat o našich novinkách  

 

                 

 

Sledujte nás a sdílejte fotky Vašeho oblíbeného papírnictví  #oferta.cz

 

 

naše e-shopy : 

          papírnictví online

 

         vše pro kancelář

 

          pro moderní kancelář

 

         potisk reklamních per

 

naši dopravci :

       

         

 

platby :

 

  1. Úvod
  2. Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zaslání dotazníku zákaznické spokojenosti
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zaslání dotazníku zákaznické spokojenosti
  1. Udělujete tímto souhlas Libor Hošek - OFERTA, se sídlem Rodinova 691/4, 695 01 Hodonín,IČ: 11519002, DIČ: CZ6303122452, (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:

    • emailovou adresu
    • informace o zakoupeném zboží
  2. Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:

    • zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
  3. Souhlas udělujete na zpracování po dobu 60 dní a to za účelem:

    • zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
  4. Ke zpracování těchto osobních údajů Správce využívá tyto Zpracovatele:

    • Poskytovatel služby Heureka, provozované společností Heureka Shopping s.r.o., sídlem Karolinská 650/1, 186 00, Praha 8-Karlín
    • Marketingová agentura
    • Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.
  5. Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.

  6. Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to kliknutím na odkaz pro úpravu preferencí soukromí v dolní části webu, kde lze udělený souhlas e-shopu odvolat. Dále lze vzít souhlas zpět kliknutím na příslušný odkaz v emailu s dotazníkem spokojenosti. V takovém případě se odhlásíte z odběru na straně poskytovatele služby Heureka.

  7. Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

    • vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek ukončení zasílání dotazníku spokojenosti
    • požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
    • vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
    • u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
    • nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
    • požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
    • na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
    • v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů

Novinky z našeho blogu

Jak správně třídit odpady
17.09.2020
Jak správně třídit odpady
Třídění odpadů je pro mnohé obehraná písnička. Mnozí ale stále tápou, či třídění nepovažují za důležité. Jenže víte, že podle zákona 185/2001 Sb. je k... číst celé
Zlom u vytříděného papíru.
24.01.2020
Zlom u vytříděného papíru.
Zlom u vytříděného papíru. Obce už za něj peníze nedostávají, ale naopak musí odběratelům platit číst celé

Všechna práva vyhrazena.

Obrázky mohou být pouze ilustrativní a barevné zobrazení na vašem monitoru nemusí odpovídat skutečnosti.

 

EET - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.

Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;  v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

© copyright 2012 - 2020  OFERTA
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.